Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 15 July 2015

Lampu Lap-Lip Murah Untuk Raya

Salam.


Hohoho yeayyyy! Aku dah beli lampu raye hari tu. Bukan apa, lampu lama dah rosak, tiap-tiap malam pulak tengok jiran-jiran semua ada lampu lap-lip pasang kat rumah. Jelez tau tengok~ so pergi Angsana hari tu, carilah lampu lap-lip dan beli yang ini...


RICE LIGHT - berkenan betul dengan yang ni sebab lampu dia bentuk silinder kecik-kecik comel je, sebab tu dia dipanggil rice light kot. Ala-ala chocolate rice gitu~ hahah. Panjang dia dalam 6 kaki camtu dan harga dia aku beli ada offer. Dapat Rm7.90 je!!! Murahhhhhh sangatttt!!

Semalam dah pasang dah, tapi kitorang lebih suka letak lampu lap-lip dalam rumah je, sebab boleh tengok sendiri. Kalau kat luar tak nampak..Hahaha


Ni mak aku lilit kat pokok ranting kitorang je, sebab sayang dinding nak ketuk paku, dah cat cantik-cantik kan..haha pun boleh lahh, cantik jugak..hehe (n_n) Kelip-kelip dia standard lah, ada laju macam lampu disko, ada slow dan ada yang tak kelip-kelip.


So, itulah dia antara persiapan raya di rumah kami tahun ni. Baju raya memang tak beli sebab masing-masing nak pakai baju lama je. Bagus! Jimat sikit, boleh aku beli biskut raye banyak-banyak lagi~ hahaha \(n_n)/

P/s: aku suka makan biskut raya!

3 comments:

Anum said...

selamat hari raya

Unknown said...

selamat hari raya lynn
wahhh ade lagi lampu liplap ni ea
heheheh meriahnye

Cikna said...

Selamat hari raya, rumah Cikna ni dh 6thn xpsng lampu lip lap gara2 rosak then mls beli baru so kitaorg b'hrp pd lampu jln je,huhuu.. ;-)