Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 4 June 2015

Tudung Satin Yuhanis Button Murah Tinggal Sarung Je


Salam.
Yihuuuuu~~~cantik tak tudung satin saye niiiii?


Seriously, aku tak terfikir aku akan terjebak dalam pemakaian tudung-tudung sardin satin camnih, sebabnya aku rasa kain satin ni licin sangat dan susah nak adjust. Mau serabut kalau aku pakai dengan lilit-lilit bagai. Hahah~

Tapi, semua tu tak jadi masalah lepas aku terjumpa sorang akak ni jual instant tudung satin kat FB. Tinggal sarung je weh~ maka aku pun dengan gelojoh pi soal siasat pasal tudung ni. Nak pilih warna pun berejam sebab banyak gila color code. Hahah!


Tengok tu, baaanyaaak kannn~~ Aku beli dua color iaitu ungu dan dark turqoise. Sekali sampai ofiz, yang dark turqoise terus kena rembat dengan dak ofiz aku sebab dia seboleh-boleh nak beli daripada aku. Hahahaha~

So, tentang Instant Satin Yuhanis ni aku rasa memang sangat-sangat mudah nak pakai dan hasilnya kemas. Labuh pun labuh :D Tak serabut, tak panas, kecuali kalau korang duk terpacak bawah matahari tu panaslah kot? Hehehe lepas tu, bahagian muka tu memang tak payah iron, memang dah ngam senang gila nak bentuk. Sooooo nice!!

Haa..sesape nak order bolehlah whatsapp akak Ain Naurah
di 016 - 6845 935
Color code boleh refer FB dia (Klik Sini)
RM 22 saje tau (n_n)

P/s : Selamat ber-instant santin...tergeliat nak sebut...ber-instant satin!! Hahah :D

3 comments:

Unknown said...

memang cantik..tapi nak jaga satin susah la..dah la tak boleh kerap basuh..memang teringin bila tengok orang pakai..

eima said...

harga berapa ni .... mls nk pm2 bagai hehehe

Pondok Usang said...

wow... cun..