Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 17 May 2015

Popia Pisang Fork and Dagger


Salam.
Ya...inilah rupa popia pisang tersebut... \(n_n)/

Ia seperti banana split yang dibalut dengan kulit popia yang rangup, lepas tu dicurah pula diluarnya dengan chocolate syrup yang sedap dan melimpah ruah...dan pheww~~ rasa dia sedap gila! Aku suka! Aku suka! Hahah :p

By the way, popia pisang ni aku order masa makan kat satu restoran baru kat jb ni, nama kedai dia Fork And Dagger. Kedai takde bumbung yang konsep dia ala-ala zaman cowboy gitu~ Harga makanan dia memang sangat berpatutan.

 

Tapi, sorry...aku memang tak tau nak explain direction nak pergi ke sana macam mana. Dia area Setia Tropika macam tu lahh..hahaha aku try google tapi entah, tak jumpa. So, maaf lah. Aku cuma nak tunjuk popia pisang dia je, hahaha :D

P/s: popia pisang tu kalau dapat buat sendiri pun style tu (n_n)


1 comment:

eima said...

buat sendri pun boleh kan .. rasanye penah jumpa resepi ni dulu ....