Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 10 February 2015

Nescafe Latte Caramel & Cucur Nenas


Salam.
Petang-petang camni, memang best kalau kita take a break sekejap untuk minum petang. Dan sebut pasal minum petang, meh aku rekomenkan dua benda best untuk korang try (n_n)

1. Nescafe Latte Caramel
So sweet dan lembut sangat warna packaging dia kan. Selembut dan sehalus rasanya. Aku baru tahu kewujudan Nescafe Latte Caramel ni hari ni, dan baru dapat rasa hari ni sebab ofizmate aku bagi satu kat aku untuk aku rasa. Memang sedap dan just nice!

Rasa dan bau dia macam gula-gula susu yang zaman 90-an ni tau. Sedapppp sangat!! :D

2. Cucur Segera Adabi Nanas
Haa yang ini aku rasa perasa baru kot? Aku dah try tadi, sangat sedap!! Rasa nenas kan, so dia macam masam-masam manis, tapi takdelah ketara sangat rasa dia tu. Just nice jugaklah. Sedap!! :D

Okay tu je, selamat mencuba try test ye! Haha (n_n)


5 comments:

reenapple said...

Lyn.. aku layan Latte Caramel tu. Best!!

Pepetang gini aku suka baham Akok. Hahah

Unknown said...

rasanya dah lama kot cucur nenas tu. hehe. dr last year lg dah ada. tp tak pernah beli sebab rasa mcm, er sedap ke cucur nenas. haha

adarain said...

Aku memang suka dengan nescafe caramel latte tu memang sedap sangat. Segar pun segar. hahaha

eima said...

2 yg bwh tu ok ...boleh try cari tp necafe ...ai is pening klu minum .. tak leh nk cuba

Pojiegraphy said...

Fuh. Tak berapa minum kopi sangat but with the invention of latte caramel ni, best la. Teringin juga nak rasa. Menikmati hirupan segar kopi nescafe latte caramel dan cucur memang terbaik especially waktu petang!