Happy Three Friends

Miss Money

Monday 17 November 2014

Aku kehilangan bakat....


Habislah blog aku....
aku dah kehilangan bakat nak menulis blog...
aku menang Rm50 tadi daripada MatKomik, dan aku nak update dalam blog...

TAPI......


........................



........................



........................



........................

Ape seyhhh aku nak tulissssss?????
Maka dengan itu terhasillah entry seperti ini. Ya, aku dah kehilangan bakat...isk..isk..isk...T_T

p/s : cheh, macamlahh sebelum ni aku berbakat sangat tulis blog..hahahaha

3 comments:

eima said...

standard la tu dik .... kadang rasa cam ideas mencurah2 .... tp camne pun aku hari mesti dtg blog ko ... har har bila nk tulis entry pasal novel mental ko tu wei .....

Unknown said...

pinjam 50 hengget...!!

reenapple said...

Kita berada disituasi yang sama. T.T