Happy Three Friends

Miss Money

Monday 20 October 2014

Penjelasan kenapa Nuffnang bagi CPUV terlalu banyak???


Salam!
Hahaha..dapat sikit, bising, dapat banyak pun bising. Actually, daripada awal bulan oktober hari tu aku dah hairan bila check Nuffnang aku...

Segedebuk haa dapat 16 ketul iklan, gila banyak!!

Seperti blogger lain, aku memanglah happy gila, sehinggalah aku terbaca satu entry yang blogger ni update mengenai kenapa nuffnang bagi banyak iklan CPUV...

Blogger tu hantar Ticket pada nuffnang, dan Nuffnang reply, sistem mereka ada masalah teknikal, sebab tu iklan-iklan tu semua macam 'terdouble' or 'tertriple' camtu... (check Nuffnang korang)..mereka janji nak setelkan dalam masa yang terdekat.

Nah baca lebih lanjut daripada Nuffnang di SINI

P/s : masalahnya macam dah lama sangat masa untuk diorang fix problem ni, tapi tak betul-betul jugak? Makin banyak dah blogger yang update diorang dapat CPUV banyak gila. Dan tengok kat page Nuffnang, takde pun diorang explain pasal kerosakan teknikal ni. Hmm~sampaikan aku pun dah berdoa-doa, minta-minta lah iklan yang banyak tu memang betul-betul wujud, bukan sekadar bayangan gitu~ hahaha


1 comment:

Unknown said...

laa camtu pulak...aah harap2 la terus kekal kat situ...

ada dengar citer nuffnang nak check orang yang klik ads sendiri...