Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 1 July 2014

Glam Raya Pastel-Block by Fabulous Heejab



Salam, okay entry ni aku buat khas untuk seorang blogger iaitu blogger Haniey Shashaz. Beliau singgah ke blog aku untuk melihat Trend Baju Raya 2014, dan dah jatuh hati pula pada salah satu dress ni, bila dia klik link yang aku letak tu, rupa-rupanya laman web butik tu dah error.

So, untuk awak Haniey Shashaz yang tersangat minat kat design dress tersebut, ni dia saya dah jumpa page Fb diorang dan nama design dress tu ya..hehe :D



Jom kita tengok baju yang blogger ni minat sangat-sangat ni..hihi :

 
 

Haa...warna dia sweet pastel ala-ala macaroon gitu kan~ Patutlah dia suka sangat! Hehehe..harga Rm 195...aku bukan dealer baju ni, saje promote sebab ada orang tanya, so kalau berminat, boleh lah terus je klik gambar logo di bawah ni untuk lihat koleksi dress raya yang lain ya, terima kasih :D



No comments: