Happy Three Friends

Miss Money

Monday 5 May 2014

Mesin Jahit Aku Dah Sampai ! :D


sumber gambar

Yahooo ! Servis Lazada memang terbaik !!! Punyalah cepat
pantas dan tuntas barang sampai !! Baru semalam petang kot
dalam kol 4 macam tu, aku order. Hari ni jam 11.00 pagi dah
sampai barangnya !! pehhhh...ya aku memang teruja tak terkata
ni..hihihi...kawan sekerja aku a.k.a kawan bergosip aku dah
berhenti kerja, jadi aku takde kawan nak cerita..tu yang cerita
kat kawan-kawan blog je tu...(ade tak? hahaha)

So, memang puas hati sebab cepatnyaa servis Lazada nih!
Dapat barang, bayar dengan duit secukupnya (kalau COD korang
harus sediakan duit yang ngam-ngam kalau tak nak kena perli
dengan brader yang hantar parcel tu nanti). Aku terus bukak
kotak, check-check semua barang cukup.

Pastu aku perasan sorang-sorang. Comel sangat mesin jahit
aku ni..comelnye~~~pastu rasa touching...sebab? 

Sebab first time ada mesin jahit sendiri
Hahaha touching kan??

Okay tu je, bye! Tak sabar nak balik suruh mak ajar, malas
aku nak baca buku manual. Aku kalau baca buku manual ni
dia macam alergik sikit. Rasa macam pening-pening. Huahaha~


8 comments:

Umie Nadhirah said...

eh cepat beno sampainya:D
boleh la mula menjahit , touching beno cerita ni . hehe

eima said...

wahhh terbaik .. ari tu br je baca pasal survery2 .. ni tup2 dah ade kat tgn dah .... hebat2 ....

msredcheesecake said...

seronoklah dpt benda idaman...hhee

Nurrul Hazieqah said...

makin senang lah akk nak bercraft ^^ :)

Unknown said...

mcm comel je mesin jahit tu. hehe

reenapple said...

yeay.. kau dah boleh menjahit dgn gembiranya! ahaha

Anonymous said...

hai awak..mesin jahit ni boleh jahit seluar tak agak2? i nak jait slua la haha

puan bunga

Unknown said...

Wahh.. bestnya.. tadi baru nak beli. dah sold out pula. sedih.

nak tanya la..stitches banyak2 tu sebenarnya untuk apa?

p/s. saya xpernah belajar menjahit.