Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 2 April 2014

Well, at least........



At least....

*menunjukkan kita lebih bagus daripada seseorang itu...

*atau hendak bercakap seseorang itu lebih bagus daripada
seseorang yang lain...




dan At least...

juga cara untuk kita 'menghalalkan' sesuatu yang salah

"At least, aku pergi clubbing aku bagitau parents aku dulu"

"Well at least aku tak makan depan orang ramai even aku
ponteng puasa"

...



Tak sedar....
kadang aku pun guna juga... 



Hehehe...

5 comments:

eima said...

hahahha semua perbuatan salah di rasa betui ..... tu la kadang tu kite bercakap tak guna otak ..hihi

Unknown said...

heheh...selalu jugak terbuat..:P

Mawardi yunus said...

hahaah tula pernah jugak guna

reenapple said...

"At Least" tu bunyi macam riak.

nuyui a.k.a miss YUI said...

at least yg wajar takpe.