Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 8 April 2014

Apabila CPUV semakin melekat....




Hari tu, CPUV aku gedebuk dapat 2 bijik...
lepas tu dapat lagi 2 bijik...lepas tu selama beberapa bulan
maintain je 4 bijik...wuwuwu...sedih aku tunggu, dah rasa
putus ase gitu~

tapi, duit bertambah jugak daripada sen ke sen yang seterusnya.
Bila aku tgk iklan CPC (Cost Per Click) aku...bertambah, tapi
ada sen-sen belakang tu aku tak tahu celah mana datangnya.

So, tadi aku check, rupa-rupanya aku tak 'View All' pada
ruang senarai iklan CPUV aku tu...sekali klik, wahh dah
melekat 8 iklan rupa-rupanya. (okay kejakunan sekejap)

So, bila dah melekat-lekit CPUV di sini, maka semangat
aku nak menulis lagi, lagi dan lagi semakin membara gitu~
Hahaha...tak sia-sia aku ikut saranan blogger-blogger yang
dah berjaya.. Terima kasih pada semua (n_n)


3 comments:

Hana said...

hana sekarang ni pun cpuv makin melekat je. suka suka.. ehhe

Nurrul Hazieqah said...

Wahhh !! seronoknya kak lyn.... Memang rajin dan bersemangat lah nak berbloging.........

aizamia3 said...

rezeki.. ;)
tengok kat blog kengkawan pun cenggitu gak.. ;)