Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 23 February 2014

Gambar Biskut Lidah Kucing (n_n)



Salam, hai...nampaknya biskut lidah kucing yang berasal daripada Indonesia ni
semakin mendapat tempat di Malaysia pula, sampai aku sendiri pun dah TERbeli
katanya~ Hahah..sangat jakun bila aku terjumpa biskut ni dijual di sebuah kiosk
kecik dalam Aeon Jusco. Terus rembat sebekas!


(Sebekas je, maklumlah mahal kot sebekas tu Rm 13.50 for 42 pcs, beli online
lagi murah..hahah)

Oleh sebab biskut ni dah habis dimakan, maka aku rasa, amatlah wajar untuk aku
kongsikan beberapa gambar biskut lidah kucing ni untuk tatapan korang. Adil tak?
Hahahaha ;D

(Owh ye, gambar2 ni aku tak letak watermark, jadi kepada anda-anda yang buat
part time jual biskut ni, boleh lah guna gambar2 ni untuk promote biskut anda tu
tapi kalau ada yang berkenan lah, haha)










Haaa...macam bukan biskut kan (-_-') Hahaha, btw rasa biskut ni manis-manis
dan rangup, aku suka makan celup dalam air Nescafe O..nyum~nyum~~

Kepada pencinta kucing, jangan risau sebab biskut ni takde kaitan langsung
dengan kucing, aku pun tak tahu entah mana datangnya bagi nama biskut ni
lidah kucing. Kucing aku lidah dia tak warna- warni pun...hmmm~~


7 comments:

Anis Farhana said...

Waaaahhhhh, teringinnnn gilaaaa. tak pernah rasa lagi biskut nie. nak beli online takot hancoq hehehehe.

reenapple said...

Kau ni mesti jenis yang suka benda benda colourful. :

Unknown said...

ha itu lah. terfikir jugak kenapa nama lidah kucing. belek2 lidah kucing warna pink je. hahaha!

Syeeda said...

sy pun dh terbeli..hii cantik colourful.. cair di mulut lagik..

eima said...

mmg terbaik la hang susun tu dik ..sgt la lawa

Nong Andy said...

Salam lynn,

Macam rupa biskut semperit pun ada... colourful sungguh la lynn. Sedap eh?

Unknown said...

warna dia tu yg menarik...