Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 5 February 2013

Doodles-doOdlesss comel

Salam semua, ada lagi ke readers blog aku ni ye? Hahaha lama gila aku tak
hupdate. Tak busy pon buat-buat busy memanjang. Hehe (n_n). Kali ni tak
de cerita gempak macam harian metro pon, hanyalah nak share doodle yang
aku buat hari tu.

Doodle budak perempuan tengah makan kuih, hehe :D

Doodles Comel


Final Design :

Doodles dalam design papan harga
Haaa, aku baru tahu kuih doremon yang aku selalu makan tu rupanya nama
sebenarnya adalah Kuih Sri Kandus~~~Ni ha rupa paras beliau yang kecik
comel je ni :

Kuih doremon / kuih sri kandus



5 comments:

cik nana said...

comel doodle tu. pernah mkn dorayaki doremon kat kedai kek lavender kot mcm nipis sikit dari kuih sri kandus ni..

boni kacak said...

doodle tu serius comel dan kuih tu benar2 buat saya kelaparan.hahaha. :P

Zaza Iman said...

wah damya...sangat ohsem la katun tu...cute gila...zaza suka tgk bakat damya ni... =)

haz said...

eh first time dengr n tgk kuih ni. ape rsenye? sedap ke? haha =.='

Nurrul Hazieqah said...

MACAM tak penah makan kuih nie.. =.=