Happy Three Friends

Miss Money

Monday 21 January 2013

Sebab kenapa aku tak update blog...









Keesokan harinya....








Okay, pic last sangat lah tipu. Memang berkobar-kobar aku nak update
blog, tapi bila tenung je skrin laptop tu, rasa macam ada sesuatu kuasa
psikik yang menyedut idea aku habis-habisan sampai aku rasa macam
tak reti nak mengarang.

Grrrrrrrrr !

(owh ye, lepas ni selalu lah aku menyalahgunakan scanner yang ada kat
sini,untuk scan doodles2 aku..hahaha tak perlu lagi nak men'snap' dan
mengedit pic. Mudah bukan~ Ngehehe)

Baca Percintaan Sweet atau Romantik yang menjadi pilihan ?


6 comments:

reenapple said...

hahaha.. sama macam aku je. Tapi biasanya aku tulis kat Microsoft Word dulu baru publish kat blog. Kalau idea tak de, aku sambung esok sampai aku rasa daa cukup apa yg aku nk publish.. Ekekeke,

Fi said...

Eh , kita samalah.Bile duk depan laptop terus blank tak tahu nak tulis apa

Lynn Damya said...

reenapple : hahaha, bagus cara kau tu, tp kau xpe, sbb kau byk menulis kistot or novel, aku setakat entry pendek mengarut lak tu, draf je lah..haha :p

Lynn Damya said...

afiqah : haha tau xpe, blurrr je terus :p

fieda said...

hihihi...comel katun2 tu..

Lynn Damya said...

Fieda : time kasih kak :D