Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 3 November 2012

Krubera Cave : GUA TERDALAM DI DUNIA


Tadi baru lepas tengok blockbuster movie kat TV2,
citer Journey to the Center of the Earth tuu~~~

dan tengah-tengah online tiba-tiba ternampak gambar yang amazing ni.
Subhanallah, dah lah aku dalam mood mengembara nih. Jadi aku share kat
sini supaya korang boleh ikut aku mengembara kat sini.



Tolong laahhh, kalau boleh nak bagi lagi besar pic nih.
HAHAHAHAHAHAHA !! (gelak bergema ala-ala dalam gua)

Nak tahu lebih pasal tempat ni sila mengembara ke link ini :


Sekali lagi, ikut aku kita gelak bergema-gema bersama sekali lagi~~


HUHUHAHAHAHAHAHA !!


HUHUHAHAHAHAHAHA !!


HUHUHAHAHAHAHAHA !!

HUHUHAHAHAHAHAHA !!

HUHUHAHAHAHAHAHA !!

...

seronok kan~
(u_u)


2 comments:

farra fajima said...

sy pernah masuk sekali je dalam gua iaitulah gua tempurung
ngeee
:D

Nong Andy said...

amazing kan.....