Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 20 October 2012

10 Dekorasi Bilik Tidur Kanak-kanak yang Best Gila !!!


Betullah orang cakap, zaman kanak-kanak adalah zaman yang paling best.
Hampir semua benda yang kita nak, kita akan dapat. Kau melalak je lah
kat depan orang ramai dalam shopping complex, mesti mak ayah kau belikan
punya lah. 


Then kalau kau menggedik depan orang ramai pun, takde orang nak lempang.
Semua akan pandang kita comel je kan kan kan? Pang !!


Okay, ni lagi satu benda yang best jadi kanak-kanak. Bilik tidur pun dah ala-ala
pentas untuk pertandingan bercerita dah. Haha best gila !













p/s : masa kecik-kecik dulu aku memang teringin nak katil yang ada gelongsor.
Tapi aku dah bagi hint, mak aku buat-buat tak faham je. Haha sedih betul... :p


 



8 comments:

Unknown said...

best2 hhehe

Nong Andy said...

aku suka gambar yang nombor dua tu :D

Anonymous said...

Fy dari kecik tak penah ada katil fancy-fancy. Katil simple je.
Tak mampu. Skrg pun tak pakai katil dah. Pakai tilam je. T___________T

Huaaa untung btl budak2 yg ada blik cmni.

::CIK LYNN:: said...

cantik!! klu dpt cmni, mmg rsa cm xnk kuar bilik dh ni...hehe

Falling . said...

mak aihhh kawai gle.. lau aku la kan , aku amek pic byk2 msuk fb . kekekeke

Lynn Damya said...

zila : hehe :D

Nong andy : haha buatkan lah utk si shinta :D aku rase ko yg tido dlm tu bukan shinta (-_-')

fy :haha eh pakai tilam je best tau, boleg golek jauh sikit, hahaha

Cik Lynn : haha tau xpe :p

Gugu : hahaha xbleh blah sgguh :p hihi

hnahdy said...

budak2 xkuar bilik la jwpnya.. erm..lagi bagus :)

cici tembikai said...

hahaha comel nya babe 0,0 tapi tak sesuai je buat kat sini . rumah malaysia kan pendek atapnya . kang terhantuk anak i -,-

i teringin jugak katil tinggi tinggi tapi mak i tak bagi sbb i asyik jatuh katil je . kalau i tdo mmg mak akan kepungkan dengan bantal macam kubu pertahanan jadinya . i lasak , i tidur hadap dinding , habis lebam lebam sebab i tendang dinding. hahahah

umur 18 kat plkn merasa katil single.dah umur 19 pergi kem baru rasa tidur katil double decker . hahahah . pastu jari luka kena kipas 0,0