Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 26 September 2012

Meow~meow Hitam dan Bantal Merah :D


Salam semua. Malam tadi tidur lambat, tapi hari ni hujan, tu yang aku bangun awal.
Hehe, aku memang suka hujan. Tapi aku tak suka tidur time hujan. Kenapa ea?


Entah, sebab hujan best kot, rasa freshhhh sungguh ! (>_<)


Oh okay, malam tadi aku tidur lambat sebab siapkan 3 design bantal iaitu
satu Handmade Teddy bentuk kucing, dan dua lagi Custom Pillow punya.




Sebenarnya, dua-dua bantal merah tu dah siap jahit + diisi dua hari yang lepas. Tapi, aku
stuck time nak letak design kat depan. Even customer dah buat requirements nak
macam mana, tapi, aku perlu jugak tengok kesesuaiannya.



Tu yang makan masa berhari jugak, kalau idea tak datang-datang. Rasa dah
macam buat assignment pulak :p




Harap-harap Nurrul suka ya (n_n)


Okay, itu cerita bantal merah hitam putih, sekarang aku nak tunjuk bantal teddy
versi kucing hitam :)


Katanya, sebagai hadiah convocation, tu yang ada 'congratez' di situ, hehe :D

dan tak lupa juga, ada nota cinta~~~


Hehehe, okay itu sajalah, malam ni dah kena start buat bantal lain pulak.


Maaf lah, sekarang blog aku dah macam jadi blog craft pulak, aku duk asyik update
pasal bantal handmade aku je, maaf ye kawan-kawan. Aku takde cerita, so update pasal
ni saja lah, hehe..



Okay, nak pergi tolong mak dah ni, take care all ! :D



5 comments:

Anonymous said...

wow...kau sendiri ke buat?untung la pandai,boleh buat duit...=D

Sarah Mohd Saleh said...

babe,aku nak order kat kau ni. aku komen kt gmba fb kau xlyn.sedih siutt.tau lah da maju skrg. =.=

Nong Andy said...

yang kucing tu rasa mcm nak jer...

Unknown said...

kinda cute stuff! lots of girl should love this :D

Nurrul Hazieqah said...

Comelnya.. sorry lama tak bagi responds.. :/