Happy Three Friends

Miss Money

Monday 6 August 2012

'Sesuatu' Yang Aku Nak Share.... (banyak gambar)


Salam. Hai semua. Hari ni sehari suntuk aku kemas barang dalam bilik
aku tu haa. Buang mana yang dah tak pakai. Banyak lak tu, dengan
berhabuknya lagi. Hadui~~ 

Tapi, masa mengemas ni lah macam-macam yang aku jumpa balik.
Hehehe..seronok pulak, jom tengok barang-barang lama aku dulu :D :

Novel RM5 je~

Aku memang tak reti baca novel, tapi novel ni sangat menarik minat aku
untuk membacanya + harga pon murah. Nasib baik best !

Daily Journal Form 2- Form 5

Journal ni kira macam homework English dulu lah, sampai sekarang aku
masih simpan. Sayang gila. First time balut buku tulis sekolah guna poster,
suka hati aku je~ (-_-')

Koleksi Komik Animasi

Aku beli masa dekat Pesta Buku Big Bad Wolf ! Huarghhhh semua best !!
Jalan cerita dia tak sama tau dengan yang movie punya :D

Komik Favourite !

ok, komik ni aku sayang sangat. Touching gila baca. Uhuk2~~ :'(

Wedding Guideline Book

Ini sebagai rujukan masa depan katanya~~~Hahaha

Buku Nota

Ini pun nak share ke? (-_-'), aku just nak bagitau aku suka gila photo yang
aku lekat kat cover buku tu..hehe :p

Koleksi Magazine Skate

Hohoho, kantoi sudah. Masa aku baru nak up dulu (zaman sekolah),
aku sangat meminati dan terpengaruh dengan sukan extreme ni. Sanggup
berhabis duit demi membeli majalah skate nipis yang berharga RM5 ni.

Owh btw. aku rasa aku dah sangat tua bila teringat yang aku pernah
memiliki koleksi magazine ni.... (-_-')

Pengasah Pensil Yang Canggih (gaya doremon)

Ini kalau bawak pergi sekolah rendah dulu, sangat bangga ! Kbye~

Poster

Koleksi poster yang aku koyak daripada magazine skate tadi, untuk dibuat
frame dan ditampal di dinding. Majority poster yang aku koyak tu ialah
poster jenama International Playez (mostly brand for skate)...

Maklumlah, ke'obses'san yang tidak terbendung....... (u_u)

Walkman & Kaset

Ini alat hiburan zaman batu namanya. Hahaha tengoklah, lengkap dengan
koleksi kaset aku sekali tau, Britney Spears, jangan main-main. Hahaha

Koleksi Buttons

 Ada banyak lagi sebenarnya, malas nak susun (-_-')


Okay, itu lah 'sesuatu' yang aku nak kongsi kat korang. 
Barang-barang ni pada aku ada nilai nostalgia di situ. :)


Sekian, terima kasih sudi baca dan scroll entry ni sampai habis (n_n)
Bye2~~

 

8 comments:

Anonymous said...

Buttons! Fy pun suka gila kumpul buttons tu. Banyak sangat kot. Tapi,dulu lah. Skrg tak dah. Hehehe.

reenapple said...

wahhh.. aku dulu suka kumpul helain yg menarik dari majalh lepas tu aku koyakk.. aku jumpa masa kemas hari tu...

memacam kita jumpa masa mengemas kan?? huuu

Sarah Mohd Saleh said...

byk gile koleksi kau jemahh.zmn aku dulu aku suke kumpul setem.tp tah mane tah setem tu skrg.hii

putryteya said...

waauu .. macam2 ade , macam astro lak . suka tengok buku awak banyak betul :)

mimi zakaria said...

puyyooo ! bykknya koleksi..ishhkk3 !! ^_^

Lynn Damya said...

fyfy : haha yeke, nt share lah klw rajin :D

reenapple : yup, time dicari xjumpe, tym mengemas tym tulah smuanya muncul semula :p haha

Lynn Damya said...

Sarah : clazz kann jahhh..haha skang dh kne makan anai2 dh setem ko tuh :p

Teya : haha thank Q :)

Lynn Damya said...

Green : koleksi lama je awak..hehe :)