Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 25 August 2012

Balik kolej...hoHOho balik kolej...


Wuwuwu..hari ni adik aku dah nak balik Machang T_T
Baru aku tau macam mana perasaan menghantar adik balik ke kolej.
Dah lah jauh, lepas ni cuti sem je baru jumpa. Wuwuwu sedihh~


Nasib aku sempat ajarkan dia Photoshop tadi. Kalau tak memang agak
terkilan jugak, sebab hari tu aku dah ajar adik sedara aku. Tapi adik aku,
aku belum lagi ajar. Padahal daripada hari tu dia mintak aku ajarkan.
Wuwuwu sedih lagi T_T


Seminggu je jumpa dengan dia. Tiket dia hari ni balik malam. Sampai
sana pagi. Jap lagi dah nak hantar dia ke bus stand. Aku tak sempat
nak editkan gambar raya dia. Dia mintak aku buat design baju untuk
dia print pun, aku tak sempat buat.


Seminggu raya ni, ramai tetamu yang datang serang. Kitorang pun 
menyerang gak. Haha balik malam, terus terbentang tidur tak sedar diri.
Esok bangun ada lagi yang nak datang. Memang tak sempat nak
beramah mesra dengan adik sendiri :p Takpelah nanti jumpa lagi, InsyaAllah~


Okay, nak siap2 ni, babai. Owh ye, nanti aku free sikit aku BW blog
korang semua ok. Sekarang ni, belum ada mood lagi lor. Sory kawan2 ku :(


 

2 comments:

Nurrul Hazieqah said...

Selamat kembalikan mood belajar.. hewhew.. :)

Nong Andy said...

tgk tajuk n3, ingatkan kamu yg nak ke kolej balik hehehe..

*maaf lama x jengguk sini... rayalah katakan...