Happy Three Friends

Miss Money

Friday 1 June 2012

Sedap Ke Strawberry Tea dari Cameron Valley ni?


Hai, dah lewat malam dah ni. Hari ni aku tak berapa sihat.
So, aku isyiharkan malam ni aku patut berehati saja
di samping melayan internet dan mendengar lagu~


Tengah malam ni, kalau tak tidur lagi, 
harus lah ada supper kan, hehe...
So, menu supper aku tengah malam ni ialah :


Strawberry Tea & Butterscotch Bread

Amboi omputih sangat~ :D

Before ni aku selalu buat air teh + ibu strawberry je,
tapi bila dah sampai Cameron, aku pon tak lepaskan peluanglah
untuk beli yang pure dan original dari ladang strawberry kan :)


Aku beli yang ni !

Sebab packaging dia nampak exclusive dan grand...
 biasalah~
aku kan memang suka beli tengok packanging, lepas tu kalau tak
sedap mula lah merungut :p


Kat situ ada tertulis sejarah....err sejarah ape entah,
yang penting mestilah berkaitan dengan ladang teh kan...
maleh aku nak baca~~ Hahaha


Alaaaaaaa....comel kan? comel kannnn?
Akan aku simpan semua sampul teh ini ! Warna pink lak tu...
Ahha~ so sweet~~


Label teh tu kalau buat bentuk strawberry kan lagi comel~
Haha (n_n)

Owh ye, sedang aku menaip entry ni, air teh ni pon selamat
sudah ditelan...gulp ! gulp !


So, how was it's taste?

 Of course lah sedap, cuma rasa strawberry dia kurang lah..
Mungkin aku dah terbiasa letak banyak2 ibu strawberry kot
masa buat sendiri sebelum ni~


Owh ye, selain strawberry tea ni, aku ada jugak beli
chocolate strawberry (n_n)


Sampai sekarang aku rasa menyesal dan pelik kenapa aku beli
yang ni? Mahal kot RM 14.00, padahal ada je coklat lain
yang lagi murah RM 5 je....hishhh !
(belum makan lagi, nak bagi family, harap-harap sedap)

Fridge magnet adalah wajib jika pergi melancong ke mana-mana,
hehehe...ni untuk fridge kat rumah~


dan seperti biasa, aku memang pantang nampak benda-benda
yang cute lagi unik seperti ini :


comel gila, hahah...macam ice cream betul !

Kecik je.... (>_<)

Itu je lah sourvenir yang aku beli....nasib baik masa berjalan
ada limit sikit, kalau tak~ mau dengan baju-baju strawberry,
belon strawberry semua aku TERbeli~ hahaha


Okay, air teh strawberry yang aku buat tadi tu pon dah habis,
perut dah kenyang...
So, dah overdose dengan panadol ni, boleh lah aku
ber-sleeping beauty- jap lagi~


Good nite all :)



7 comments:

Nong Andy said...

suka la ice cream magnet comel tu.. nak satu heeeeee..

Rin Saharina said...

get well soon sayang :)

comelss la icream magnet tu..nakk nakk :D

Irma A.Wahid said...

woii..aq nak ice cream tuh..nk jugakkkkkk...hahahaha..asal omey angatttttttt

Lynn Damya said...

hahaha amboi semua pakat nk fridge yg ice cream tu ye... (n_@)

Sarah Mohd Saleh said...

hamboiii meriahhnye dieee pegi cameron.buat lahh tea utk kte haa.syiok ssrg lak tuuu

Lynn Damya said...

sarah mohd Salleh : hehe nak teh ye, meh2 sini...haha

Anonymous said...

comell eskrem tu ^.^