Happy Three Friends

Miss Money

Monday 11 June 2012

Entry Mengarut Masa Lapar


"Semakin lama aku mengadap laptop di tengah malam,
semakin banyak makanan yang aku makan"


Aku tak tahu lah kenapa, waktu malam ni kalau berjaga memang
boleh buat perut rasa lapar je memanjang ek?

Tambah pulak dengan sedikit stress, memang lah aku asyik nak
mengunyah je haa~~

(-_-')

Btw, aku tengah busy gila sekarang ni, maklum lah final year
student, memang huru-hara sikit kalau asyik blur je macam aku
nih :p


Academic writing...memang bukak word, then tengok
berjuta-juta lemon tulisan je aku dah rasa nak histeria sebab benci.

Tapi, bila dah start and time banyak idea nak menulis,
susah pulak nak stop, sekarang ni pon ada je idea aku untuk
goreng academic writing tu, tapi mata dah ngantuk pulak...

Haishhh~~


Tapi, even mengantuk, aku tetap rasa nak makan lagi...

Astaga !! (-_-')

Dah lah, aku nak memakan kan diri aku dengan roti dan strwberry
tea ni...Supper katanya~~~

Kepada adik-adik aku yang berhajat nak masuk graphic course,
sila bawak makanan yang banyak untuk dilantak pada waktu
malam, okay...

Ala buat makan-makan masa korang tengah cari idea tengah-
tengah malam buta nanti, ngehehehe....


Okay bye, nak makan.

(u_u)

zzz



4 comments:

MalizaMah said...

haaaaaaaaa... biasalah...
selalu leeza lapar tgh2 mlm .. masa buat entri. haaaaaaaaa

Nong Andy said...

mcm 'sapper' ni... boleh buat perut buncit.. tapi bagi yg muda, metabolime masi kuat akeh aja kut hehehehe

Lynn Damya said...

Leeza : hahaha sama lahhh kita, update blog mlm2 mesti lapar :p

Nong Andy : hahaha mungkin juga lah, tp sama je, aku lepas mkn perut mesti buncit sikit, hihihi :p

Zaza Iman said...

jam 1 : 38 pg....,gantuk n lapar jugak..hukhuk...