Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 15 May 2012

Pesta Rasa


Pesta rasa....adalah suatu keadaan di mana kita rasa
semua jenis perasaan, kira masa tu macam-macam rasa ada!
Takut, bimbang, teruja, gembira, risau..semua ada...

Ia muncul tanpa diundang di saat kita tengah tunggu
giliran untuk membuat presentation, atau sedang menunggu bakal
suami melafazkan akad nikah, atau apa-apa je lah...
lain orang, lain situasinya...

Ni nasi jagung, mak aku masak. Korang pernah makan tak?


Ia sebenarnya kepelbagaian rasa dalam suatu masa,
oleh kerana pada masa tu selalunya banyak perasaan kita akan
bercampur-baur dan tak tentu arah, maka aku namakannya
saja sebagai...

Pesta Rasa...hehehe

Or nak tukar karnival? Sudahlah jangan mengarut, Lynn Damya~


2 comments:

reenapple said...

errr... aku pernah alami macam3 rasa dalam satu hari.. at one point aku thought aku dah jadi gila... heee... Dan lepas baca ini, oh baru aku faham, aku sedang menghadiri pesta rasa.. hehehhe

Lynn Damya said...

rrenapple : haha, tahniah sbb anda pernah mghadiri pesta rasa..'menghadiri' tu xleh blah kan, haha :p