Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 21 April 2012

Some of My Serious Skecthes :)


Assalamualaikum and hi readers. Ok, aku sangat mengantuk ni ah.
Tapi rasa macam nak update blog, cuma takde idea nak tulis apa.
So, entry kali ni aku just nak share je lah some sketches aku :)


Ok, ni sketches-sketches aku dalam buku journal aku, yang
mula-mulanya memang aku nak jadikan sketch book aku saje-saje,
tapi buku tu dah terjadi buku untuk tulis nota lak (-_-'), so ni certain
drawing yang sempat dibuat dalam buku tu (n_n)



Drawing tu diinsiprasikan oleh foto kecik kat belah bawah kanan tu,
aku tak tau kenapa aku sukaaaaaa sangat pic tu, so aku pon
abadikan lah pic tu dalam drawing aku...perghhh abadi sgt ! (-_-')



Then, aku nak buat drawing perempuan sedih tengah naik
buaian, mungkin kecewa kerana cinta......



...tapi entah tiba-tiba datang idea sengal aku, dan aku sambung kat
page sebelah, jadilah macam ni, hahaha :p




Kesian minah tu baru nak feeling-feeling bagai kan, sekali
tergolak tersembam kat tanah :p



Ni aku try nak buat hot girl~~~~~~


Owh ye, dalam drawing aku, aku suka guna rambut panjang
untuk perempuan yang tengah kecewa or sedih. Rambut pendek
pulak aku akan guna bila nak tunjukkan perempuan tu elegant
dan cool~~~ Ngehehe :p


 

6 comments:

Nong Andy said...

o.k.. aku jeles tahap gaban. kalau aku masih 24 tahun mungkin aku akan consider masuk kolej art!! dan pastu aku nak buat komik banyak-banyak hehehe..(aku hantu komik!!)

super Like!!!!

Zaza Iman said...

wow, serius zaza suka gila...

Falling . said...

pehh semat la ngek !!!

cici tembikai said...

cantik babe :D kenapa tak jadi kartunis ? i mean for freelance .

Mysara Ab Rahman said...

cntik n kreatifnyer! sy ni org lidi je mmpu..haha..serius bab2 melukis ni mmg fail

nurdani said...

ahahahahha. siap jatuh ha minah tu. idea sengal tu la best sebenarnya