Happy Three Friends

Miss Money

Friday 13 April 2012

Sejak bila aku minat dia nih ??


Hmm, aku pon tak tahu sejak bila aku jatuh cinta dengan
beliau nih....ehem2, bila aku cakap pasal jatuh cinta, 
aku sure ada someone yang dah tak senang duduk...
 
HAHAH ! Go to hell dear~


Okay lets go to the main topic here, aku rasa aku jatuh
cinta kat dia masa aku sekolah menengah lagi..Aku rasa
dia ada aura yang membuatkan aku berangan-angan nak
jadi macam dia. 


Yeahh, biasalah angan-angan budak baru nak up masa tu
kann~~~ :p


Aku start kenal dia dalam majalah Gempak....dia jadi
cover girl masa tu~


Uikk...aku jatuh cinta pada perempuan?? Hahaha...


Start daripada situ lah, aku mula follow perkembangan dia
nih. Memang style habis minah ni ! Heheh...


Then, aku teringat zaman-zaman tu jugak lah aku ada
admirer kat sorang lelaki ni haa... Muka macam vampire !


Lepas tu aku pon ada minat kat sorang ni, yang ni style gak, 
suara dia rock habis, rockstar gitu ! Whoa~ @_@


Ahhaaaaa, banyak benau yang aku minat ni haaa~~



So, basically kalau tanya aku bila aku start minat diorang ni,
aku pon xingat bila tapi yang penting, aku start minat
 
 
 
 
Avril Lavigne, My Chemical Romance dan Linkin Park
 
start masa aku sekolah menengah~


Huhuw~~~

Okay itu je, aku takde feel nak update blog sebenarnya, tapi
bila aku nampak je update status kat fanpage Avril :

"When do you become an Avril Lavigne fan?"


Terus otak aku berfikir dengan kencangnya, mengenang
kembali masa-masa kami bersama dulu~~


Hahaha, okay talking nonsense again, take care korang,
maaf masih buzy untuk BW di blog korang, wuwu...


Btw, thank Q kpd yang support aku, hmmm.... :')


6 comments:

nur fatinah mohammad shariff said...

suke avril sebab makeup dia yg agak aummm ! tuhh :D

reenapple said...

eh eh.. interest kita sama.. hehehe. =)

*moga3 kau ada feel nk update blog again.. =)

Nong Andy said...

aku juga minat avril lavin hehehe..

abgDude a.k.a kai said...

suke gak avril!
lagu die best2!

. encikkai.com .

Zaza Iman said...

erk... zaza pula xminat..hehe =)

cici tembikai said...

samaa . eh i minat dia since mag utopia kot -,-'' tapi paling penting i suka eyeliner dia . wow . ahhhaha btw i miss you bee. mana u hilang -,-