Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 22 March 2012

Entry Mereng Kerapu : Idea ?


Ya, tuan-tuan dan puan-puan. Tadi aku bersila atas kerusi, duduk
dengan tangan seperti sedang memohon sembah mengadap
raja, sambil menutup mata, lalu aku berkata,


"Wahai~~~ idea dari seluruh pelosok dunia... dari selatan, barat, timur
dan utara...bergabunglah dalam kepala otak ku dan bertukarlah
dikau menjadi proposal yang paling bernas......"


Pling !!!!


Yaaaa....sekarang aku dah ada tiga daripada enam proposal yang
aku rasakan bernas. Ya..ya..dan ya lagi....


Harus over confident, supaya kita rasa kita bagus. Sangat bagus !



Dan, sekarang.....aku rasa otak aku semakin panas, panas
dan panas !!!



Owhhhh !!

Adakah ini terjadi kerana idea yang TERbernas akan datang
kejap lagi ??? Adakah? Adakah?


Adakahhhhhhhh ???




..............................................................................................
( PANG !!! kena baling dengan teddy bear roomates)





Tidak sama sekali. Itu hanyalah kerana otak aku sudah pun
dipenuhi dengan minyak Yu yi cap limau......


erkk....dipenuhi ???
(-_-')



Sudahlah, aku dah pening cari idea ni....Kita sambung perjuangan
mencari idea ni esok je lah, lepas aku huha-huha di shopping mall.
Ahakz !



1 comment:

cici tembikai said...

(sah minah ni tekanan melampau ) -,- proposal untuk apa babe?