Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 19 February 2012

Tiba-tiba je berlambak


Owhhh alamak..alamak......
Banyak pulak kejanya ni haaa~
Mak suruh design banner untuk gerai ice blended kitorang,
re-design menu sekali...
Kak sedara aku suruh design kan bunting khawin dia yang
bulan Sembilan tu (-_-'), tapi details tentang tarikh, venue
nama pengantin semua belum bagi lagi..
aje kang aku letak gambar aku dengan tarikh birthday aku..
hahaha, opz !
Lagi satu kerja, mokcu aku pulak mintak tolong editkan
gambar untuk kerja beliau...



Sempat kah aku untuk mengupdate blog ku ini esok dan
seterusnya?


 

3 comments:

Nong Andy said...

okeh.. xpe :)

pasti sempat. sila update banner tu kay sini heee.... :)

gud luck 4 the job!

owner said...

nong andy : haha thank Q (n_n) baik2, akan diupdate xlama lg :D

Unknown said...

hehe bnyk keje ek.. slmt menyiapkn banner :)