Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 4 February 2012

Menuntut Ilmu Untuk Menaiki Roller Coaster


Assalamualaikum and hi readers. Aku BW ke satu blog ni, dia ada tulis
pasal roller coaster, spontan aku rasa teruja nak buat entry ini. Aku tak
nak tau siapa yang dah pernah naik, aku nak tanya siapa yang tak berani
nak naik roller coaster sila menggigil sekarang !



(-_-')



(-_-')



(-_-')


Jangan segan, sebab korang bersama-sama aku. Aku sangat ngeri nak
naik roller coaster. Huarghhh, serius aku dengar je roller coaster tu aku
dah rasa macam pening-pening lalat sebab terlalu ngeri (-_-') Memanglah
masa muda ni lah nak try semua benda-benda mengarut yang extreme gila
tu, tapi..arghhhhh macam mana boleh tergamak ekk nak naik benda tu?!


aku takkan tertipu dengan reaksi-reaksi gembira diorang ni !! (-_-')

Ada orang cakap, buat latihan dulu sebelum naik roller coaster iaitu dengan
menaiki roller coaster untuk kanak-kanak, yang tenang dan mendamaikan
bila dinaiki. Aiseyh, segan i~~~ nanti orang cakap apa clazz naik yang kanak-
kanak punya je kan.


Haishhh, aku pelik tengok budak-budak yang lebih muda daripada aku
selamba je naik menatang tu. Aku ni bukannya tua sangat, muda lagi tapi
adakah aku berjiwa tua? Orang tua pun ada yang steady lagi kot naik roller
coaster tu (-_-')

Nexsem, seseorang mengajak aku untuk naik roller coaster dengan dia.
Dalam banyak-banyak permintaan yang dia mintak, aku rasa ini yang paling
sangat TERsusah untuk aku tunaikan. Serius woO, aku tak berani. Lebih-lebih
lagi bila scene-scene dalam Final Destination menghantui fikiran sempit aku ni..
Oh My God, how lahhhh ! (>_<) Tengok ni :

ohhhh tidak.....ketinggian itu melampau........ (-_-')

( =_=' )

astaga................. (*_*)


 (O_O) gulp !



...



....




....




....





......harap maaf, penulis telah pengsan serta-merta.....


4 comments:

Zaza Iman said...

tingginya..zaza pnh naik masa kt genting hland..huhu..first timee..org blanja pula tu.. :)

owner said...

zaza : mcm mane awak boleh naik menatang yg ngeri tu...wuaaaa =_='

cici tembikai said...

babe, first time i naik kat TS , tu pun sbb kena paksa, dah lah kena paksa naik, kena blanja dia pulak -.-'' grr. act, dia kata nak pinjam tapi sampai la ni tak bayo -.-''


tu mmg first and last , maybe. ngeri okay. i tutup mata , siap mengucap. time tu lah terpikir org cerita satu tiang kat situ tak kuat lah apa lah -.- even ada camera kat situ i da tak pikir nak cover cun ke apa , i jerit kuat2 -.- haish

i teringin nak ke USS tu, tapi sana tarikan utama dia roller coaster kan -.- i mmg takkan naik lah, nak jumpa mickey je dengan marilyn monroe =p

owner said...

cici : hahaha apekah dh la kena pkse then kena blanje pulak ea, hihi wah kt TS? kt situlah i dgr org cite 3 org mati sbb menatang tu terstop tym pusing 360..sumpah i xnk lgsung lahhh naek benda tu, alahai~~~ longgar lutut...haha naik roller coaster tu klw cover cun gak mmg hampeh! waaa nk jumpe mickey jugak :p hihi