Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 18 February 2012

Graphic Degree Show 2012


Assalamualaikum and hi readers. Entry ini aku buat khas untuk tontonan
umum...( tontonan?? ) especially untuk member graphic aku. 


Jadi, inilah major project yang senior kita buat :)





























Sorrylah sebab dapat share gambar tanpa ada apa-apa description pon~
Sebab masa aku amik gambar ni, parent aku sudah pon menunggu di
fakulti sambil makan mee goreng. Jadi, jangan tanya aku siapa designer
dan apa yang diorang buat sebab main petik saje (n_n)


Owh honestly, aku rasa degree show kali ni agak suram...Entahlah
masuk je dalam studio tu, rasa macam tak nak masuk pon, diri
depan pintu je. Kenapa?


Bukan sebab artwork diorang tak best,
tapi sebab sistem yang
katanya menjimatkan
dan memudahkan student~~ Serius, bosan !


Memanglah ada meja untuk letak segala bagai file, or other promotion
items dan mock up, tapi jarak meja tu dengan board tempat gantung
frame tu even tak sampai setapak, memang apa yang terkandung dalam
frame tu tak boleh nak dibaca ! Bukan buta or rabun (-_-') tapi tulisannya
kecik macam cacing tawuu !


Dan tak akan menarik minat untuk dibaca kecuali lah korang betul-betul
berminat je dengan artwork tu dan even anda lecturer pon rasenya,
anda akan tengok presentation je. Hahahhahaha....frame~frame~
(hai...luahan perasaan nampak) :p


Next degree show kita buat kat Pavi okay~~
print besar-besar
gabak macam gajah. Simpan duit !
Puas hati aku !
hahahahaha (evil laugh sangat)



okay, that's all..thank Q (n_@)


3 comments:

Anonymous said...

woah. cantik2 la semua!! XD serius! suka tgk

Unknown said...

cantik dowh

owner said...

thank Q fyfy dan sofia (n_n)