Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 18 February 2012

Doakan Blogger Cici Tembikai Sekeluarga

Assalamualaikum and hi readers.


Okay, aku tak tau nak cakap apa, tapi aku rasa sedih + risau.
Sedih sebab blogger bestfriend aku tengah sedih...
dan aku risau sebab aku masih tak tau citer yang sebenar lagi ni..


Tapi, tengok dari gambar dan ENTRY dia, 
macam rumah dia terbakar or something yang related with fire lah
i don't know, sebab tu aku risau :(


Serious aku sangat risau, even aku tak kenal dia secara reality tapi
dari gaya entry dia kali ni, it's looked like she's in a bad situation.
Something bad happened.


Aku rasa macam rapat pulak dengan dia masa-masa macam ni, 
just hope everything is okay. Cici, i doakan u satu family
takde pape okay dear. Take care :)




1 comment:

✿ SISFEL ✿ said...

semoga dia baik baik saja.. :)