Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 1 January 2012

Two Thousand Twelve's Fireworks !

Assalamualaikum and hi readers. Selamat tahun baru semua.
Malas nak tanya pasal azam, haha mesti setiap tahun azam
korang sama je kan? Err..pada yang tak tu jangan lah mengamuk
pulak..gurau-gurau je~~

So, semalam aku tak pergi mana-mana pun, tapi daripada kolej
aku ni boleh nampak lah bunga api besau yang diorang pasang
kat I-city tu, so ni lah gambarnya, tapi aku terlambat keluar bilik
so ni jelah yg dapat, bunga api besar aku tak sempat snap. :(


So, aku tak berazam pape untuk tahun ni, sebab tahun baru je pon.
Kalau nak berazam bila-bila pon boleh :)

Dan hari ni 1 JANUARY 2012, korang buat apa? Ada yang overnight
ke malam tadi then siang ni baru balik rumah dan terus terbongkang tidur
sampai ke petang? Or ada yang memulakan hari pada tahun baru ni dengan
semangat yang membara sekali? 

Aku still macam ni, duk mengadap laptop siapkan assignment. Ni pon
stop kejap sebab tenaga aku dah habis, aku dah tak larat nak berfikir.
Dari bangun tidur tadi aku tak makan pape, minum air je. Area kolej
aku ni semua kedai yang jual makanan tutup, satu kedai je bukak tapi
semua dah habis :( nak beli makanan jauh pulak tu, kena keluar U.. :(
Kat bilik aku makanan dah habis, koperasi pun tutup, serius keadaan
aku skang dah macam ni ah :


isk...iskk...lapar..........kalau tak buat kerja xpe, ni aku penat perah
otak cari idea + tak makan satu hari, rase nak pengsan okay..(*_*)
mintak-mintak malam ni ada jual makanan. Aku tak larat nak buat
kerja dah ni, mak~~~ nak makan~~~ :'(

No comments: