Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 4 December 2011

Tahniah~~~Aku dapat balik blog aku !!

Okay over kan?
(-_-')

Haruslah over excited sebab ini first time aku mengalami 'kematian' blog.
Aku ni start berblogging since November. I'm still new in blogging and that's
why aku sangat gelabah + disappointed + sedih + lost bila aku nak log in blog aku,
ada notis kua bagitau yang blog aku dah disable, dah kena removed !



 OWH MY DIEN !!
  









Nasib baik ada sorang blogger ni sudi meluangkan masa dan melayan
masalah aku tadi, so dengan guide dan tunjuk ajar daripada dia, dapat
lah aku 'belasah' encik goOgle tu dan rampas balik blog aku dari dia...
(cerita nak gempak jer) (-_-')

So, as her reward, aku review blog dia kat sini. Korang klik Sha My Heart
Ada baaaanyak tips untuk berblogging, tips kecantikan dan tips relationship
kat sana. Ramai yang dah follow blog dia, korang bila lagi. Try-try lah jenguk
okay.. (n_n)

Okay itu saja, last shout, sangat gembira sebab aku dah dapat balik
blog aku, dapat menulis lagi dalam blog aku dan xpayah guna blog
baru. Yeeeeaaaaah !


3 comments:

Anonymous said...

ehh kenapa dgn blog lynn?

Lynn Damya said...

fyfy : alah biase lah, spam..cume sy 1st tyme kena, tu yg gelabah sgt..igt blog dh xde langsung..huhu

shamyheart said...

sama2 dear. no biggie, dear.

Terima kasih sudi review blog sha =)

tahniah dapat balik blog =)