Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 4 December 2011

Segmen Aku Dan Zodiak

Assalamualaikum and hello readers and bloggers.
Korang kalau baca magazine Remaja ke Gempak ke mesti nak
layan zodiak dulu kan? Hehehe aku tau la sebab aku pon macam
tu gak dulu. Bukan percaya, tapi saja suka-suka. Hehe :) So, ni
ada segmen tentang zodiak, kalau nk join sila klik link kat bawah :



Okay, korang boleh panggil aku Lynn atau Damya.

Aku selamat dilahirkan pada :

Aku berbintang~~~~~~
(amboi glamour gitu~~)

dan....

ini simbolnya ! (n_n)

owh ye, sedikit sebanyak tentang Libra yang ada pada aku ialah :

1. Boros (really admit ! hahaha)
2. Kuat Cemburu (haha tapi sekarang dah boleh kawal sikit) :)
3. Sensitif (Sangatttttttt !!!)
4. Berseni (i'm student of graphic design + photography)
5. Inner Beauty............? (Owhh entah..hahaha)

Tentang blog aku pulak :

"Aku menulis apa yang aku rasa, 
bukan apa yang orang nak baca,
that's why bila ada yang setia baca blog aku ni, aku sangat hargai 
 sebab mereka adalah the true followers.  
Thank You ! (n_n)"




Okay that's all untuk segmen ni. So, apa zodiak korang??
Pilih dan share by joining this segment okay. Aku tagkan kepada :


Thank Q for read this :)

3 comments:

monologmalamhari said...

trima kasih sbb sudi join segmen sy y tak seberapa nie :)

Lynn Damya said...

fierul : no,it's my pleasure friend :)

Unknown said...

libra seorang peramah ;)