Happy Three Friends

Miss Money

Friday 2 December 2011

Peraturan Blog Yang Tak Boleh Blahhh !

Assalamualaikum readers. Korang pernah tak singgah mana-mana blog then
tiba-tiba ada satu blog ni yang membuat peraturan untuk orang-orang yang
datang singgah blog dia. Tadi aku free sikit sebab takde idea nak update blog,
so aku pon bukak lah Bloggers Area untuk tengok post-post blogger yang
lain. Aku click lah kat beberapa link ni. Semangat nak BW, tapi tiba-tiba je
ada lah satu blog ni, on top dia je dah ada tertulis beberapa rules. Dia cakap,
tu blog dia, so visitors yang dah masuk blog dia kena ah ikut rules tu.

First, kena follow dia especially for the first timer. (aku lah tu). Aku dah ah
pantang betuk orang suruh-suruh follow dia tak memasal tanpa aku review
dulu blog tu best ke tak best.Ya, blog aku bukanlah best mana pon tapi aku
still ada hak nak tentukan blog mana yang best or hampeh pada pandangan
aku. Kan? So, aku layan lagi tengok rules lain. Sila bagi komen even entry itu
positif or negatif. ? (-_-') Amboi kau ni, kalau dah tak best, confirm lah orang
malas nak komen, tu pon nak kena paksa gak ke?? Okay layan lagi, ada
pesanan maut kat situ, 'kalau korang ikut rules aku, aku akan refollow blog
korang' then dia tulis 'awesome kan?' (-_-') Hahaha, dia yang bagi rules dia
pulak yang cakap awesome. Apakah, rasa macam annoying..

So, rules blog aku apa pulak? Simple je :)
1. Dah singgah, suka hati lah nak buat apa. Kalau best sila follow and be my friends :),
kalau nak add up sila komen, kalau saje jenguk or melintas je sila tinggal jejak di
cbox, kalau tak suka or sakit hati boleh lah jejakkan cursor anda kat 'x' dan click.
errr...nak tanye gak, awesome tak? (-_-') hahaha

ADAKAH AKU FOLLOW BLOG TADI TU?
of course takkkk lahhhh kannnn......hahaha

Ok tu je, thanx read this entry. (n_n)

Yang selalu kalau ada bloggers yang buat rules untuk blog dia contoh macam ni je :
Jaga bahasa dan hormat tuan punya blog tu

2 comments:

Fatihah Salleh said...

law ite , ite xkan follow . sakit aty je ~

Lynn Damya said...

Fatihah : tau xpe, sy xfollow pon blog tu, lepas bce rules dia tu, terus tutup, xnak singgah lagi haha (kejam !)