Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 10 December 2011

Heart Attack Aku Bila Blog Jadi Macam Ni...

Motif la kan, tadi blog aku memang biar on je, then aku refresh,
tengok-tengok jadi macam ni :

(-_-') tak nak cuak pulak aku, aku dah refresh banyak kali still menatang
hijau ni ada, dah log out log in log out log in pon still mambang hijau ni 
ada kat blog aku, dah macam lumut pulak (-_-') grrr...nak tak nak terpaksa
lah pergi balik web backgound tu and install balik, nasib jumpa balik
background aku yang comel ni.

TAPI.....

kenapa lepas tu header aku pulak hilang separuh????? Macam ni :

tadi bila aku refresh, bhgian bawah blog aku nak jadi balik macam yang
warna hijau tadi tu, tapi kali ni warna merah !! (O.o') WHY ??~~~~
Warghhhhh (>_<) !!!

7 comments:

mujagirl92 said...

camnela bleh jadi camtu,, ish,, takutnye,,

Lynn Damya said...

nurmujahidah : haa xtau lah knape...seramm nih~~

Qil_Zawawi said...

frst time dngr kes mcm nih.,takut plk.,hexz

Lynn Damya said...

Qil : tau xpe, tu yg sy cuak td tu..tibe2 je jdk cmtu, pehal ntah (-_-') seb bek dah ok~~huu~~

shamyheart said...

biasa la tu, kalau setting-meting ni.. sebab tu pentingnya preview

p/s: nape tak guna pop up comment? senang sikit, tak larat la nak tunggu blog load dua kali.

buang word notification kat comment

Anonymous said...

Silap coding kot...
Xpe2..cmtu pn cun..lain dri yg lain..kreatif..ekekeekeke

Unknown said...

haha..klakar laa..
biase la tuh kdg2 nternet nie mengong sikitt..hehe