Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 27 November 2011

Aku nak action figure Milla Jovovich pakai baju merah tu !

Assalamualaikum readers. Korang tengok tak siri movie gempak yg
bertajuk Resident Evil tu? WhOaahh aku minat gila movie tu weyh..


 Serius karakter Alice yang dibawakan oleh Milla Jovovich tu sangat
mengganggu emosi aku sebab sangat cool dan style ! Puas aku cari
action figure Alice ni dekat Amcorp Mall, tapi tak jumpa langsung !

KECEWAAAA (u_u)

Ari tu, aku search kat internet dan aku jumpa action figure ni !!!!!!!!
Style gila, sebijik macam Alice yang dalam movie tu, lengkap dengan
senjata dia bagai, dan seriuslah aku memang nak beli ! Ni real version.


Memang aku nekad nak beli !!


TAPI, dalam mimpi jelah.......sebab harga dia RM500++
Mampu??? (tanya aku kepada diri sendiri)


KECEWAAAA LAGI (T_T)

2 comments:

MalizaMah said...

What RM500..... ermmm tertelan air liur berkali-kali kali kali lah jawabnya..
btw.. thx singgah blog saya...
sharing is caring....
say asuka watak pompuan ni dlm resident evel.. kaang2 berangan nk jadi macam dia.. hebat...

Lynn Damya said...

alieza : yes dear RM500..wuwuwu tengok je lah dpd jauh~~ haha sgt style kan Alice ni, sgt hebat..nk jadi macam dia~~~haha