Happy Three Friends

Miss Money

Friday 21 October 2011

Perempuan bodoh rebut jantan tak guna

Hello, apa nak jadi dunia zaman sekarang ni??
hari tu dah lah lelaki rebutkan pondan, sekarang ni perempuan rebutkan
jantan. Owh normalkah?? memang normal sebab hubungan mereka tak
songsang, tapi yang tak seronoknya ialah sebab mereka tu perempuan,
gaduh in public, terjerit-jerit maki-hamun mencarut kuat-kuat..weyh pempuan !
kau ingat cool sangat ke buat macam tu? Kau pikir jantan tu akan anggap itu
sebagai pengorbanan terbesar kau ke? Malu lah weyh, korang gaduh nak
tunjuk hebat, tapi sebenarnya korang memperbodohkan diri sendiri la weyh
orang duk gelak-gelakkan korang gaduh pasal rebut jantan, aku
rasa jantan yang kau rebutkan tu entah-entah pun tengah gelak macam
setan bila tengok dua pempuan bodoh berebut pasal dia yang aku
tak tahu lah berupa ke tidak..hadoii...Sial ah aku panas betul tengok video
tadi tu. Korang dah tengok? Check lah kt facebook korang, maybe ada friends
korang yang post video yang memalukan ni. Tajuknya lebih kurang macam ni:

Perempuan bergaduh rebut jantan di kedai kasut

aku malas nak cari link, korang cari sendiri, kang ada yang cakap aku promote
pulak. Hello aku tak promote okay, aku sedang komen dan mengutuk video
itu dengan sepenuh hati. Damn ! start video je scene terus tunjuk ada dua
orang girls ke biatch ke aku tak sure, sorang free hair iaitu awek jantan yang
dimaksudkan, dan sorang lagi bertudung yang kononnya orang ketiga. Uwekk
macam dalam novel. Geli okay ! (-_-') Then duk berperang mulut, maki-hamun
macam sial in public, malulah dowh. Orang-orang yang lalu lalang kat sekitar tu
tengok je kot. Lebih-lebih lagi lelaki yang tengok. Tak manis tau adik-adik, aku
rasa dak-dak sekolah lagi tu, tengok gaya dress up ala-ala mentah lagi. Haha...
Dress up mentah cam mane pulak? Dress up yang pergi mall ke, pergi bandar ke
pakai T-shirt short sleeves + tracksuit. Tracksuit okay, itu kan trademark diorang.

So, video tu agak lama sampai kan minah free hair tu beberapa kali kena lempangan
padu minah bertudung tu. Yelah, sakit hati betul dengar minah free hair tu duk
memaki hamun, tak nak mengalah pulak tu, kalau aku bukan lempang je, aku
terajang je kaki aku naik kat mulut biadap dia tu. (tak main ah tarik-tarik rambut)

Dan yang aku musykilnya, yang rakam tu aku rasa pempuan gak, so perlu ke
dirakam untuk diupload dalam internet? Atas tujuan apa? Nak malukan pempuan,
or korang nak rasa bangga yang korang ada di tempat kejadian masa tu? Bangga
dapat rakam dan upload then berjaya hit views over 1000 within a day maybe?
Sanggup pempuan jatuhkan maruah pempuan hanya sebab itu?? memalukan lah weyh
Aku tak tau ah, sakit hati betul aku tengok video tu, tapi mungkin bukan silap mereka
yang bergaduh tu, yelah budak-budak sekolah kan, belom matang lagi..hmm boleh
ke macam tu? Masing-masing tengah mencari identiti? Errr..yeke?? Next entry aku
nak cerita pasal budak-budak yang baru nak UP ni. Camne gayanya kan??
See you soon okay, thanx readers for reading this entry. (n_n)

BERGADUH KAT PUBLIC TERJERIT-JERIT SEBAB REBUT JANTAN
SANGAT TIDAK COOOL OKAYY 
! Pleaseeeeeeeelahh....



2 comments:

adwafarahin said...

mmg bodoh kalau gaduh sbb rebut jantan
mane letak maruah pon x tau -___-


*psstt nk share? bole.. di alu-alukan ^^

Lynn Damya said...

adwafarahin : tau xpe, maruah tertinggal kat rumah le tuuu...hahaha ape ni, dy tanye, dia jwb sendiri :p boleh2...hihi