Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 30 October 2011

Korang, sorry...charger gua rosak !!

Assalamualaikum readers. Haa..melayang dah duit aku tadi pergi
beli charger laptop. Semalam after aku layan movie hantu yang bertajuk
'Seru', habis je movie,aku pergi toilet jap, balik bilik tengok laptop aku
dah terpadam. Tengok lampu charger tu tak menyala. Ah sudah !
Charger aku rosak lah ni. Bateri laptop aku ni memang dah lama
tak berfungsi, so nyawa laptop aku ni depend 100% on plug lah kan.
Baru satu malam tak dapat on laptop, aku dah resah gelisah dah.
Haha, yela selain online, aku kalau makan mesti nak kena tengok
movie, so bile dah tak dapat on laptop, terpaksa lah aku makan
sambil baca buku The Art of Bee Movie ni.

Tabah je kan..huhu..dan sorrylah lama tak post sebab kerosakan teknikal ni.
Hehe..(n_n)

No comments: