Happy Three Friends

Miss Money

Monday 3 October 2011

Aku terbeli Volkswagen....serius ! ( 8 photos)

ok kalau korang ingat lagi, aku ada buat entry pasal collection kereta mainan aku dulu, kalau ada yang belum baca, sila klik s.i.n.i

dan tadi aku pergi Amcorp lagi dengan my sweetheart...aku yang shopping lebih, sampai 4 kereta mainan aku beli tapi...yang ini paling best aku dapat arini...hahaha




woOOo style kann...leh bukak-bukak pintu dan bonet dia lagi~~~ (jakun, sebab before ni aku beli yang tak leh bukak..haha)

tadaa~~~ ni tempat tidur dia.....hehehe balik tadi aku tak sabar-sabar terus buat tempat display untuk van kesayangan aku nih..hehehe siap jugak akhirnya... :D


owh ya, did i mention yang van kesayangan aku nih sebesar tapak tangan, then boleh bukak-bukak pintu bagai dan bila tarik ke belakang, dia akan bergerak ke hadapan dan aku hanya beli van ni dengan harga RM18.oo ?? Murah giler dowh...terus aku excited bila tokey kedai ni cakap harga dia murah camtu, sebab selalunya yang kecik kalau bentuk dia hampir sama/sama dengan original memang dekat RM45++ jugak lah, inikan pulak besar camni, aku sangka dalam RM70 camtu lah..hahaha

ok inilah koleksi aku untuk edisi combi van volkswagen...ni yang memang ada kat bilik aku kat kolej, maklumlah baru beli tadi..hehe...tadi aku beli van yang biru besar tu dgn yang hitam tu, dua2 harga RM18.00..yang kecik tu mahal sikit sebab dia ada kotak dan nampak vintage sikit daripada yang besar tu, bungkus pakai suratkhabar je.haha yang kecik biru tu dah ada lama dah..hehe...ok guys, thank Q baca entry ni.. :D sape2 yang ade minat yang sama, sila lah komen TQ..

4 comments:

cici tembikai said...

wow smart nya =) memang suka benda2 macam ni ek ? teringat aku masa kecik , suka kumpul barang anak patung . okay I'm so gegirl -_-'' macam kerusi anak patung , sikat dia brg make up dia . macam2 lah . sayang semua entah kemana, kalau tak boleh wariskan kat anak2 aku

Lynn Damya said...

TQ, yup memang dpd kecik dh tbiase dgn pmainan kereta cmni..haha aku dulu tak biase maen anak patung, klw teddy bear ke..alat2 masak ke adelah jugak..hehe haaa kan bleh anak2 kau main nt..hehe

Unknown said...

habis vintage suke la naru tgok sume ni >_<

Lynn Damya said...

naru : haha, naru pon suke vintage stuff juga ye, bestnye ! :D